Партнери

ІМІ: запорізькі медіа стали одними з лідерів по розміщенню джинси в листопаді 

Share to Facebook
Share to Google Plus
Share to Odnoklassniki

Рівень джинси в регіональних друкованих ЗМІ у листопаді 2016 р. склав 8% від загальної кількості матеріалів, цей показник в онлайн-ЗМІ — 3%. 

Такими є результати моніторингу матеріалів з ознаками замовлення, що провів ІМІ у 10 регіонах України: Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Херсон, Луцьк, Полтава, Харків, Миколаїв та Львів.

Співвідношення політичної та комерційної джинси в регіонах є досить рівномірним з незначною перевагою на користь комерційної джинси. Так, і в друкованих, і в онлайн-ЗМІ, співвідношення політичної та комерційної джинси склало 45% політичної до 55% комерційної.

Найбільше таких матеріалів в друкованих ЗМІ зафіксовано в Миколаєві – 24% матеріалів від загальної кількості, та Дніпрі – 13% всіх матеріалів. Практично відсутні такі матеріали в друкованих ЗМІ Ужгорода, у газетах Луцьку рівень замовних матеріалів є теж досить низьким — всього лише 2% від загальної кількості матеріалів.

Лідерами з розміщення замовних матеріалів в онлайн-медіа стали Дніпро – 7% матеріалів містили ознаки замовлення, та Запоріжжя – 10% всіх матеріалів. Найменше джинси в порівнянні з загальною кількістю матеріалів зафіксовано в онлайн-ЗМІ Ужгорода, Луцька та Львова – всього лише близько 1%.

В Запоріжжі найбільшими «джинсовиками» стали, зокрема, ПАО «Запоріжсталь», губернатор Костянтин Бриль, депутат Вадим Кривохатько (БПП), голова обласної ради Григорій Самардак.

85% політичної джинси було опубліковано в друкованих ЗМІ, 69 % комерційної джинси – в онлайн-медіа.

Головними замовниками політичної джинси в регіонах є місцеві політики. Із загальнонаціональних політичних сил виявлені замовні матеріали на користь “Опозиційного блоку” (в миколаївських, харківських та херсонських ЗМІ), “УКРОПу” в львівських та луцьких ЗМІ, “Відродження” в харківських ЗМІ та “Наш Край” в миколаївських.

Олена Голуб, експерта Інститу масової інформації:

«Під час інформаційних воєн всі зрозуміли небезпеку пропаганди та маніпуляцій, проте продовжують розміщувати джинсу, не усвідомлюючи, що це поняття практично тотожні, оскільки і одне, і інше спрямоване на обдурювання аудиторії»

Моніторинг проводився регіональними представниками ІМІ в 10 регіонах України: Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Херсон, Луцьк, Полтава, Харків, Миколаїв та Львів.  Аналізувалось 2 газети та 2 інтернет-ЗМІ в кожному регіоні.  Загалом промоніторено 1145 матеріалів у друкованих ЗМІ та 6581 в онлайн.

У Запоріжжі моніторилися щотижневики «МІГ», «Субота плюс» та сайти 061.ua, zabor.zp.ua.Моніторинг проводиться з 7-13 листопада 2016 року.

dzhynsa_lystopad_2016

Попередня публікація

Запорізький благодійний фонд посів друге місце на ярмарку НАТО

Наступна публікація

УКРАИНСКИЙ ШЕРИФ: "Сейчас очень боятся нарушить права человека"

redactor