ЗапоріжжяНовиниУкраїна

Запорізька облдержадміністрація лідирує серед замовників джинси в регіональних ЗМІ

Інститут масової інформації порівняв між собою кількість прихованого піару у регіональних ЗМІ на користь місцевої влади у різних регіонах. Так, серед ОДА найбільше піариться Дніпропетровська на чолі з Валентином Резніченко, водночас Запорізька ОДА та її очільник Костянтин Бриль посідають друге місце в антирейтингу.

Найвищий рівень джинси зафіксовано у друкованих виданнях Миколаєва – в середньому 15% від загальної кількості матеріалів, у Дніпрі та Харкові — по 8% матеріалів. Серед онлайн-ЗМІ антилідером виявились ЗМІ Дніпра – 8% матеріалів містили в собі ознаки замовлення.

Такі результати моніторингу кількості замовних матеріалів у друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків), що провів ІМІ.

imi-07-01

Середній рівень джинси в регіональних друкованих ЗМІ в середньому за півроку склав 6%, а в онлайн-ЗМІ — 3% від загальної кількості матеріалів. Найменше таких матеріалів у Львові (2% у друкованих та 1% в інтернет-ЗМІ).

Найактивнішими замовниками джинси в регіонах є місцеві чиновники та політики.

Зокрема, запорізькі ЗМІ активно джинсують на користь народного депутата від “Опозиційного блоку” Олександра Вілкула. З політичних гравців загальноукраїнського рівня серед замовників прихованого піару в Запоріжжі зустрічаються партії “Опозиційний блок”, “Відродження”, “Радикальна партія та її очільник Олег Ляшко.

Загалом у червні–липні 2017 року зафіксовано зростання рівня джинси, особливо політичної.

Співвідношення політичної та комерційної джинси в середньому за 6 місяців склало 65% політичної на 45% комерційної в друкованих ЗМІ та 50% — 50% в онлайн-ЗМІ.

Моніторинг провели у місцевих ЗМІ десяти регіонів — Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків — протягом шести місяців 2017 року (січень, лютий, березень, квітень, червень та липень). До моніторингу включались по два інтернет-видання та два друкованих видання з кожного регіону. Кожного місяця моніторились усі випуски газет за тиждень та всі матеріали зі стрічки новин інтернет-видань за тиждень.

За матеріалами Інституту масової інформації

Попередня публікація

Вагомість невеликого: берлінський досвід урбаністичних перетворень

Наступна публікація

Молодіжний вишкільний табір запрошує виховати волю та характер

redactor