Студенти зможуть попрактикуватися в маркетингу під час проведення «Bastion championship»

Заради об’єднання та розвитку студентів, спеціалізація яких пов’язана з маркетингом, рекламою та зв’язками з громадськістю,  студентський мер Запоріжжя, засновник молодіжного громадського руху «Актив – Z» Михайло Федоров та арт-директор пабу «Бастіон» Армен Тарханян проводять Чемпіонат реклами та PR «Bastion championship».

Набір претендентів почався з 20-го лютого та триватиме до 10-го березня. Після чого наступного дня, 11-го березня, відбудеться зустріч команд-учасниць, де для них презентують літературу, що допоможе зорієнтуватися в завданнях.

«На сьогодні сформовано чотири команди з десяти. Дуже хочеться, щоб студенти вказаних спеціальностей звернули увагу та взяли участь, адже це реальна можливість заглибитися в свою професійну діяльність, набути досвіду та самореалізуватися. Цей конкурс – створення реальних ринкових умов для учасників, а не пошук рекламний ідей», – прокоментував змагання Михайло Федоров.

Умови та завдання чемпіонату:

– написати короткий бізнес-план свого майбутнього PR (чи рекламного) агентства;

– зняти рекламний відео-ролик пабу «Бастіон»;

– вигадати друковану рекламу пабу;

– розробити PR-кампанію для «Бастіона» та реалізувати одним із заходів;

– запропонувати ідею для оформлення інтер’єру «Бастіона».

Презентація від усіх команд-учасниць відбудеться 22-го березня безпосередньо в пабі «Бастіон», де їх оцінюватиме професійне журі.

Офіційні спонсори заходу: Державна організація «Регіональний фонд підтримки підприємництва в Запорізькій області», Запорізький обласний центр зайнятості, РА «Штрих» та генеральний спонсор – арт-директор пабу «Бастіон» Армен Тарханян.

Партнери: Молодіжний громадський рух «Актив-Z».

Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Крістіна Ралко