У пабі «Бастіон» 22 березня відбувся фінал чемпіонату з реклами і зв’язків з громадськістю «Bastion championship». З восьми команд-учасниць до фіналу дійшли чотири – «АрбуZ», «ПРспектива», «3+2» та «ReDoSiDoRe–Company».
На змаганні вони представили короткий бізнес-план свого майбутнього PR (чи рекламного) агентства; рекламний відеоролик пабу «Бастіон»; друковану рекламу пабу «Бастіон»; PR-кампанію та реалізацію одного з піар заходів; ідею для інтер’єру пабу «Бастіон». Завдяки жеребкуванню команди визначили послідовність виступів. Кожен виступ тривав близько 20-25 хвилин, після чого журі змогло поставити свої запитання.
: justify;”>
Цього дня студентів оцінювали представник Запорізького регіонального центру зайнятості Світлана Гайдаш, заступник голови районної адміністрації Жовтневого району Єгор Демчевський, генеральний директор «Регіонального фонду підприємництва» Володимир Степаненко,представник рекламного агентства «Штрих» Дмитро Порініс, PR-менеджер Інна Стащук та арт-директор пабу «Бастіон» Армен Тарханян.
Після перегляду всіх команд-учасниць журі визначило переможців. Так, у команди «ReDoSiDoRe–Company» викупили ідею рекламного відео-ролика пабу «Бастіон», команда «АрбуZ» здивувала журі новітньою ідеєю «четинитися» в пабі. Друге місце отримала команда «3+2». Вони одержали грошову винагороду та рекомендацію.
Переможцями чемпіонату стали студенти другого курсу факультету журналістики Запорізького національного університету (спеціальність – «Реклама та зв’язки з громадськістю») – команда «ПРспектива». Вони отримали грошову винагороду й сертифікати.
Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Кристина Ралко