Інтернет – вільна зона, де кожен із нас не лише шукає інформацію та спілкується, а ще й займається мистецтвом, знаходячи перших шанувальників. У Мережі з’явилася нова тенденція: з-поміж вже існуючих соціальних мереж для спілкування, популярними стали сайти для письменників та художників, де молоді таланти торують собі шлях до справжньої популярності.
ПОТРІБНІ ЧИТАЧІ ФАНФІКІВ – ЙДИ НА «ФІКБУК» АБО «AE3»
Російськомовний сайт пропонує молодим письменникам будь-яких жанрів розміщувати свій контент абсолютно безкоштовно. Аби почати користуватися «Фікбуком», необхідно зареєструватися та створити свій профіль. Саме в ньому й відображатимуться ваші тексти.
Ресурс набув популярності через велику кількість читачів, яка «мешкає» на сайті. Вони легко знаходять підходящі для себе тексти за допомогою функції пошуку по жанрах, розмірах та рейтингах. Тексти, які подобаються читачеві, він може «залайкати» й прокоментувати. Якщо «лайків» багато, робота потрапляє в спеціальний розділ «Популярне». І це лише частина функцій, які доступні користувачам «Фікбука», тож якщо вам необхідна адекватна оцінка творчості – ходіть сюди!
Крім того, це платформа для читання фанфікшену, тобто текстів, написаних на основі будь-якого серіалу чи художнього фільму, де може бути змінено сюжет, але так чи інакше присутні справжні герої.
Цей напрям творчості стає все популярнішим. Так, прихильники молодіжних серіалів досить часто пишуть фанфіки, Нещодавно один із фанфіків, написаний за мотивами книги «Хоббіт», зажадав видати «Клуб сімейного дозвілля». Книга розійшлася за декілька днів.
Аби дізнатися феномен популярності фанфікшену як серед авторів, так і серед читачів ми звернулися до психолога Олени Олександрової: «Фанфік – спосіб долучитися до улюбленого серіалу чи фільму. Кожному здається цікавим взяти героїв, яких автор уже встиг полюбити, й «впихнути» їх в іншу ситуацію, знайомити з іншими героями. Породило фанфікшен саме те, що телеглядачі часто залишалися невдоволеними розвитком сюжету на екрані: то не того персонажа вбили, то улюблену пару не звели до купи. Тут-то й починається жага написати своє. Популярність цього виду творчості назріває з тих же коренів. По-перше, читачі можуть обурюватися тим, що бачать, а по-друге, не хочуть прощатися з героями. Те, що ми вже візуально бачили набагато легше сприймається в книзі, тому таке читання є легким», – прокоментувала психолог Олена Олександрова.
«TUMBLR» ДОЗВОЛЯЄ МИТЦЯМИ ЗРУЧНО ДІЛИТИСЯ СВОЄЮ ТВОРЧІСТЮ
Звісно, названі соціальні мережі є не єдиним місцем, де можна розповсюджувати свою творчість. Зараз популярно робити це, не відходячи від каси, а саме на сторінках Фейсбуку, Вконтакті та інших соціальних мереж.
Однак поки що найуніверсальнішою у цьому плані є мережа «Tumblr», яка має вигляд зручного блогу, куди можна додавати різні мультимедійні файли. Такий блог буде зручним не лише для письменників, а й для тих, хто полюбляє, наприклад, малювати.
ХУДОЖНИКИ МОЖУТЬ РОЗМІСТИТИ СВОЇ ШЕДЕВРИ НА «ДЕВІАНТ АРТ»
Проте зручнішим для художників буде «Девіант Арт». Це сайт, на якому дійсно можна знайти лише малюнки, й саме для них він створений. Аби користуватися сайтом необхідно пройти нескладну реєстрацію, і ось ви вже можете завантажувати шедеври.
Це досить серйозна соціальна мережа, де митці навчилися заробляти гроші. Усі охочі отримати малюнок знаходять авторів, техніка котрих їм подобається, й замовляють картину, яку автор оцінює в певну кількість доларів. Звісно, це не забороняє вам викладати свою творчість не для заробітку, а для оцінки. На «Девіант Арт» це можливо, адже роботи сортуються за кількістю переглядів, і є функція коментарів, які може залишити лише зареєстрований користувач.
Заглавное фото: fullframe.com.ua
Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Алла Лисак