У межах бізнес-студії КІБІТ 22 травня пройшов тренінг під назвою «Маркетинг за 60 хвилин».
«Маркетинг актуальний. Учасники бізнес-студії в процесі реалізації бізнес-проектів. У них виникає багато запитань, зокрема, як просувати свій проект і як знаходити клієнтів. Хочу, щоб вони структурували інформацію та змогли використовувати її на практиці для реалізації своїх ідей», – прокоментував організатор Михайло Федоров.
Під час інтенсиву Михайло розповів, чим відрізняються маркетинг, реклама й PR та як визначити ефективність реклами. Головною настановою було те, що не треба закриватися в рамках того вже відомого.
>Спікер зауважив, бізнес складається з ідеї, її конвертації (перетворення) та, врешті, грошей. На його думку, бізнес, який не приносить прибутку, – це не бізнес. Крім того, важливим чинником маркетингу є аналіз. Із його допомогою можна оцінити свою діяльність, промоніторити, що працює, а що – ні.
«Я абітурієнтка, й переді мною стоїть завдання обрати майбутній шлях. Дуже вдячна організаторам цього проекту, оскільки він допомагає мені знайти себе. Тренінг дав поштовх для розвитку та розширення знань у просуванні проектів через соціальні мережі. Також мені подобається, що має місце неформальне спілкування й можна отримати відповіді на всі запитання », – поділилися враження учасниця Лариса Марина.
Фото: Михайло Іваненко
Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Юлія Асаубаєва