Щорічний фестиваль соціальної реклами 9 грудня завітав до Запоріжжя. Цей захід проходить у Києві, а по Україні організатори возять роботи фіналістів – кращі роботи, що були відібрані серед сотень учасників.
Цього року Запоріжжя відкривало «мандрівну» частину фестивалю MolodiyaFest, адже саме звідси надійшло дуже багато робіт.
Вечір демонстрації соціальних рекламних роликів поділили на 2 блоки: в першому показували роботи фіналістів фестивалю 2014 року, в другому – підбірку кращих робіт за останні два-три роки.
Загалом на конкурс надійшло 150 робіт, 40 з яких стали фіналістами, а 3 отримали призові місця, ще 3 – спеціальні відзнаки. Конкурсантами стали мешканці не тільки України, а й Росії. Як і потрібно – продемонстровані реклами торкнулися соціально-важливих та актуальних тем. Серед яких були АТО, екологія, здоровий спосіб життя, СНІД.
«В нас в журі сидять режисери Іллєнко та Шапіро, а також чиновники. Цього року був Міністр культури, голова держкіно. Також були представники нашого чеського центру і National Geographic», – розповіла організатор заходу Наталя.
Переможцем став киянин О. Шкрабак за ролик, направлений на допомогу бійцям АТО. Друге місце зайняв запорожець В. Власенко за ролик R32, що розповідав про те, як людська байдужість губить живе. А закривав трійку переможців хлопець зі Львова з роликом про дітей-сиріт.
Усі переможці отримали грошові винагороди та можливість транслюватися на українських та зарубіжних телеканалах.
Наразі організатори вже готують наступний конкурс, який буде проведено разом з Британським та Шведським посольством. Тематикою стане євроінтеграція, а призовий фонд складе 22 тис. гривень. За словами Наталі, усі охочі можуть вже надсилати свої роботи.
Автор: Анастасія Потапенко
Фото та відео надали організатори конкурси