Існує чимало інтерв’ю з представниками так званої вільної преси. У суспільстві постійно розмовляють про труднощі журналістської праці, та якими якостями має володіти «сторожовий пес демократії».
Однак яким має бути журналіст-копірайтер? Які тонкощі роботи у галузі реклами і піар? Про це «Пороги» запитали Анну Нечипуренко, головного редактора успішного глянцевого видання Запоріжжя «VIP club».
– Існує класифікація, за якою VIP-club відноситься до рекламного глянцю. Проте як би ви самі означили формат вашого видання? Чи можна говорити, що всі ваші матеріали є рекламними?
– Запорізьке обласне видання VIP Сlub офіційно зареєстровано як інформаційно-рекламне. Це означає, що частка рекламного продукту тут висока – близько 50відсотків. І я сама визначала цей формат видання. Якби журнал потрібно було реєструвати заново, то його формат залишився б незмінним. Справа в тому, що я повністю переконана: будь-яке повідомлення про себе можна вважати або рекламою, або антирекламою. Будь-яка дія людини рекламує його або з хорошого, або з поганого боку. І привабливість нашої команди в тому, що ми вміємо розкрити кожну людину, яка дає нам інтерв’ю, з хорошого, позитивного, емоційного боку. Саме тому наш продукт легко назвати рекламним. І тим більше приємно! Значить, у нас є щось унікальне, якщо нашу «рекламу» купують, щоб її із задоволенням прочитати.
– На які теми любите запитувати ваших співбесідників?
– Ми любимо говорити з героями наших публікацій на дві теми: які цікаві їм і ті, які цікаві нам. Перший варіант їх розслаблює, надихає, окрилює. Другий – розкриває їх, як правило, нового боку, якими їх не звикли бачити оточуючі. Тільки так можна намалювати емоційно сильний образ людини, створити історію, що запам’ятається.
– Чи є табуйовані теми, на які ви ніколи не будете розмовляти?
– Теми-табу? Такі є – ми ніколи не займаємося чорним піаром, навіть якщо нам намагаються заплатити за це гроші. Якщо в рекламному тексті ми побачимо чорний піар – ми відмовляємося його розміщувати.
– Якщо б Ви не були головредом «VIP-club», чим би ви хотіли займатися?
– Я б не хотіла фантазувати на тему: ким би я була, не будь я головним редактором «VIP club». Вірю в те, що все, що відбувається в моєму житті – відбувається не випадково. Знаю, що бути тим, ким я є – моя місія. І хоча, крім журналістики, у мене багато професій, які змогли б мене прогодувати, поки перевагу я віддаю саме цій.
– Що найбільше запам’яталося за роки роботи в журналі?
– У «VIP Club» я багато чого робила «вперше». Вперше когось звільнила. Вперше отримати привітання на день народження «улюбленому шефу». Вперше зробити найбільшу угоду в своєму житті. Вперше провела переговори на міжнародному рівні. Вперше не посоромитися відстояти свої інтереси. Це і є те, що запам’ятовується найбільше.
– Яке інтерв’ю стало справжнім відкриттям, а яке – вважаєте невдалим?
– З останнього досвіду справжнім відкриттям було інтерв’ю в лютневому номері 2015 р. із начальником фіскальної служби Запорізької області. Через годину офіційної бесіди він раптом став говорити одне зізнання за іншим. Так запорожці дізналися сенсаційну інформацію про те, що молодий чиновник колись був служителем церкви. Найневдаліше інтерв’ю? Те, яке так і не відбулося.
– Хто готує рекламні макети у вашому виданні? Чи замовники одразу приносять готові?
– Ми пишаємося тим, що більшу частину рекламних макетів для журналу робимо самі. Нам довіряють це завдання навіть компанії зі світовим ім’ям.
Автор: Дар’я Рупасова