У туристичного Запоріжжя нарешті з’явився свій логотип. Міська рада 15 липня назвала переможця конкурсу на створення туристичної символіки Запоріжжя.
Ним став арт-директор цифрового маркетингового агентства «SMMstudio» Андрій Матвєєв. Новий туристичний логотип – це стилізована під народний український орнамент буква «З», яка уособлює два береги Дніпра. Між цими «берегами» красується Хортиця, яку зобразили сердечком.
Сам символ можна прочитати як «Я люблю Запоріжжя».
Автор зауважив, що для нього важливо, щоб ця робота не залишилася на папері, а використовувалася і асоціювалася з туристичним містом.
«Секрет перемоги логотипа Андрія Матвєєва в тому, що він відображає сучасні тенденції туристичного Запоріжжя», – сказала член конкурсної комісії, екскурсовод Ірина Дашевська.
Однак, не всім запорожцям сподобався новий туристичний символ. Більше половини опитуваних розкритикували його.
Автор: Тетяна Науменко