Дискусія про те, що один з шляхів передачі інформації вже не актуальний, не потрібний, ведеться давно. Так говорять про друковані джерела. Не можна сказати, що телебачення сьогодні витіснило їх повністю. На кожен з цих продуктів є своя аудиторія. Але твердження, що у системі ЗМІ відбуваються серйозні зміни, не є безпідставним.
По-перше, в усіх країнах світу зменшується кількість газет. Якщо раніше тираж становив мільйони, зараз – десятки тисяч. Все це є результатом розвитку мережі Інтернет. Сучасна людина має доступ до усіх газет світу онлайн. До того ж те, що люди перестають купувати друковані засоби масової інформації, обумовлено небажанням витрачати гроші. Через це багато газет відмовляються від паперової версії, роботи виходять виключно в Інтернет.
Якщо ми говоримо про роботу журналіста, інтернет може створювати серйозну проблему. Преса завжди приносить гроші, чого не скажеш про статті у мережі. Там читач не платить за отримання інформації. Тож, такий розвиток сучасної журналістики значно ускладнює пошук оплачуваної роботи.
ЗМІ дуже важливі у нашому соціумі. Правда у тому, що немає різниці, у якому вигляді ми отримуємо інформацію. Вона залишається такою ж і на папері, і на екрані. Річ тільки у нашому сприйнятті. Цим фактором людина здатна знехтувати. Якщо говорити про якість обізнаності, то перевага надається Інтернету через оперативність. Головна перевага друкованих ЗМІ – можливість більш вдумливого читання. Пріоритетність цих критерій для кожної людини різна.
Автор: Аріна Пономаренко