Головне управління ДСНС України у Запорізькій області оголосило старт першого Фестивалю соціальної реклами ДСНС «Я за безпеку» приуроченого до 20-річчя оперативно-рятувальної служби. Першими до участі у фестивалі запросили студентів спеціальностей журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю Запорізького національного університету.
Фестиваль соціальної реклами «Я за безпеку» проводиться з 13 вересня по 1 листопада. До участі запрошується студентська молодь Запоріжжя. Мета заходу – навчити населення діям у разі виникнення надзвичайних та кризових ситуацій, донести до свідомості молоді важливість дотримання елементарних правил безпеки життєдіяльності через створення соціальної реклами.
Під час презентації програми фестивалю начальник сектору зв’язків зі ЗМІ та роботи з громадськістю підполковник служби цивільного захисту Юлія Баришева ознайомила студентів факультету журналістики ЗНУ зі специфікою роботи рятувальника, навела приклади соціальної зовнішньої, друкованої, аудіо-, та відеореклами ДСНС, щоб студенти могли краще зрозуміти як рекламувати діяльність Служби порятунку.
«Для нас пріоритетним є інформаційно-роз`яснювальна робота серед громадян щодо правил безпеки життєдіяльності. Одним із каналів комунікації через які ми доносимо правила безпеки – є соціальна реклама. Фестиваль розглядається як механізм надання студентам можливості висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами ДСНС», – зазначила Юлія Баришева.
До участі у Фестивалі запрошуються студенти середніх та вищих навчальних закладів міста Запоріжжя, які підготують рекламний матеріал соціального характеру на одну чи кілька тем, установлених організаторами, що відповідає меті та завданням конкурсу.
Фестиваль проводиться за такими темами:
-«30-ті роковини Чорнобильської трагедії. Мирний атом в долонях людини»;
– «Професія – рятувальник. 20 років запобігаємо, рятуємо, допомагаємо»;
– «Безпека, як стиль життя»;
– «Дитячі пустощі з вогнем»;
– «101 – телефон Служби порятунку»;
– «Територія безпеки на воді і взимку, і влітку»;
– «Територія безпеки у лісі»;
– «Пожежна безпека у побуті»;
– «Сезонні ризики та небезпеки» (гроза, гриби, паводок, зсуви, землетруси, бурульки, тощо).
За результатами Фестивалю соціальної реклами «Я за безпеку» автори трьох найкращих робіт отримають грошову винагороду. За 1 місце – 500 грн, за 2 місце – 300 грн, 3 місце – 200 грн.
Анкета для участі у фестивалі – на сайті ГУ ДСНС. Роботи надсилати за адресою: м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65 та на електронну адресу [email protected].
Фото: zp.dsns.gov.ua