Чорна П’ятниця — це день початку сезону розпродажів, коли в магазинах на покупців чекають найбожевільніші знижки. В Америці та країнах Європи цього дня люди буквально змагаються за дешевий товар. І якщо комусь Чорна п’ятниця приносить задоволення, то деякі недосвідчені покупці часто залишаються у фіналі з порожнім гаманцем і відчуттям розчарування. “ПОРОГИ” підготували три простих поради для вдалої п’ятниці знижок, а також підбірку магазинів-учасників “Black Friday”.
Тепер, коли ви готові до Чорної п’ятниці, слід обрати, де та як ви хочете витратити гроші.
ПОХОДИТИ НІЖКАМИ, ОТРИМАТИ ЗАРЯД АДРЕНАЛІНУ
Для тих, хто надає перевагу звичайним магазинам, де можна походити, поштовхатися та помацати руками, перш ніж купити, у Запоріжжі “Чорну п’ятницю” влаштовують торгівельні центри “CITY MALL”, “Пальмира Plaza” та “Україна”. І якщо в останньому ТЦ розпродаж почався 24 листопада, а закінчиться завтра, то в інших знижки будуть діяти аж до неділі – 27 листопада.
ВДОМА НА ДИВАНІ
Якщо ж подібний спосіб отримати дозу адреналіну не для вас, то інтернет-шоппінг також сповнений знижок і розпродажів. “ПОРОГИ” підготували список основних ресурсів, які також беруть участь у “Чорній п’ятниці”.
Аби перейти до онлайн-магазину, натисніть на логотип.
Знижки до 65% стартують у п’ятницю, 25 листопада, о 00.01
Знижки на одяг, взуття та аксесуари до 50%, також є бонуси для тих, хто робив покупки протягом листопада.
Чорна п’ятниця на сайті почалася ще з 21 листопада, знижки до 95%.
Знижка на косметику та інші товари 30% з 21 по 17 листопада.
Знижки на косметику, засоби догляду за тілом та аксесуари до 60%.
Знижки на побутову техніку та електроніку з 10:00.
Знижки на побутову техніку та електроніку з 9:00.
Знижки на побутову техніку та електроніку до 80% з 00:00.
Знижки на книги, одяг і аксесуари до 75%
Фотокниги у твердій палітурці- 40%, Square Large (30×30 cm) – 60% , Календарі – 45% , Classic та інтер’єрній друк – 30%
Більше сайтів ТУТ.
Ідея “ЧОРНОЇ П’ЯТНИЦІ” народилася в Америці ще в середині ХІХ століття, а назву “чорна” п’ятниця отримала відносно нещодавно: значення чорного кольору продавці запозичили з бухгалтерських обліків, в яких чорним кольором позначають прибуток, а червоним — витрати.
Катерина Майборода