Фінал ХІ Міжнародного конкурсу студентських рекламних та PR-проектів «Золотий компас» відбувся у Харківському національному економічному університеті ім. Семена Кузнеця 27 квітня. Команда факультету журналістики Запорізького національного університету посіла 1 місце у секції «Маркетинг».
Талановита молодь з усієї України представляла свої проекти у секціях «PR», «Маркетинг» та «Start-up». Кластерні ініціативи та проекти стали головною темою цьогорічного «Золотого компасу». За словами організаторів, на конкурс надійшло більше 40 заявок з усіх куточків України, але до фіналу потрапили лише найкращі проекти. Студентки 3 курсу факультету журналістики спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» Марина Закарлюка, Софія Кущ і представниця спеціальності «Журналістика» Таїсія Зозуль під керівництвом доцента кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю Наталії Санакоєвої підготували проект «#Вийди з лабіринту» для ІІІ Міжнародного фестивалю «Запорізька книжкова толока-2017». Команда півроку напружено працювала над розробкою маркетингових заходів, створенням рекламної кампанії, оформленням макетів для білбордів та сітілайтів, зйомкою презентаційного фільму і вірусного ролику. Окрім запорізької команди за перемогу у секції «Маркетинг» боролися досвідчені команди з Одеси, Харкова, Чернігова, які вже не вперше беруть участь у цьому конкурсі.
Студентські проекти оцінювали відомі українські та закордонні експерти і практики з багаторічним досвідом роботи в галузях реклами, PR і маркетингу. За результатами презентації проекту команда факультету журналістики виборола «золото». Під час церемонії нагородження члени журі окремо відзначили високий рівень підготовки, злагоджену роботу запорізької команди, яка змогла у запеклій боротьбі обійти досвідчені команди.
Також студентки відвідали Міжнародний бізнес-форум «Kuznets Business Day», де поспілкувалися з членами журі та потенційними роботодавцями у невимушеній атмосфері. Дівчата брали участь у серії тренінгів з маркетингу й дізнавалися про тонкощі створення власних стартапів.
Студентка Софія Кущ поділилася враженнями від перемоги: «Наш проект – це спільна кропітка робота, що тривала з осені минулого року. У такому масштабному конкурсі ми беремо участь вперше, тож неабияк нервували. Хвилювання додав і той факт, що серед наших конкурентів були досвідчені команди, які декілька років поспіль беруть участь у конкурсі. Але ми зібралися та гідно презентували проект завдяки підтримці нашого керівника – Наталії Санакоєвої і всього факультету журналістики».
Студентка Марина Закарлюка також прокоментувала досягнення:
«Такі конкурси – це чудова можливість заявити про себе, поспілкуватися з відомими практиками і навіть знайти можливе місце роботи. А своєю перемогою ми підвищили цінність дипломів випускників факультету журналістики ЗНУ».
Варто зазначити, що факультет журналістики вже не вперше посідає перші місця в конкурсі «Золотий компас». Так, команда факультету журналістики ЗНУ перемогла у номінації «Реклама» у 2015 році.
Таїсія Зозуль