Студентка першого курсу факультету журналістики Антоніна Сєріщева посіла перше місце у номінації «Друкована реклама».
9 червня відбулося нагородження переможців обласного конкурсу соціальної реклами «Тобі обирати!», що проходив у рамках Всеукраїнської інформаційно-профілактичної акції «Відповідальність починається з мене». Конкурс проводиться вже втретє з метою поширення здорового способу життя та навчання молоді свідомо ставитися до власного здоров’я. Урочисте нагородження переможців відбулося у Запорізькому обласному центру молоді, де свої дипломи отримали студенти ЗНУ Антоніна Сєрищева, Олександра Сидоренко, Олена Опіцько та аспірантка Ганна Кліценко.
Загалом на конкурс було подано понад 60 робіт у чотирьох номінаціях: «Соціальна зовнішня реклама», «Соціальна друкована реклама», «Соціальна відеореклама», «Соціальна аудіореклама». За словами організаторів, цьогоріч помітний стрибок у якості запропонованої реклами. Конкурсні роботи звертаються до почуттів людини, мотивують робити добро.
Спробувати себе в розробці соціальної реклами, за умовами конкурсу, могли молоді люди віком від 14 до 35 років. Як і минулого року, учасникам було запропоновано дві теми: «Здоровий спосіб життя» та «Популяризація волонтерської діяльності». За підсумками оцінювання журі визначило три призових місця в кожній номінації.
Студенти Запорізького національного університету цього року вибороли перемогу у трьох номінаціях. Антоніна Сєрищева здобула 1 місце в номінації «Друкована реклама». За створення проектів зовнішньої реклами відзнаки отримали Олена Опіцько (1 місце) та Олександра Сидоренко (3 місце). А в категорії «Аудіореклама» 3 місце посіла аспірантка Кліценко Ганна.
– Цей конкурс мені порекомендували викладачі, – коментує свою перемогу Антоніна Сєрищева, студентка спеціальності «Реклама і PR». – «Тобі обирати» – не перший мій конкурс в сфері реклами, тому що я вважаю, що такі заходи – гарна нагода для практики. Насправді процес створення реклами включає в себе багато аспектів – від вивчення аудиторії, на яку розрахована реклама, до розуміння кінцевої мети – чого власне ми хочемо досягти. Створити було неважко, бо я одразу визначилась з головною ідеєю та цілями. Я прагну змінити ставлення громадськості до волонтерської допомоги та мотивувати брати участь у таких заходах. Своєю роботою я хотіла показати волонтерство як діяльність, роботу та допомогу, що робиться «від серця» та не чекає винагород…
Олександра Сидоренко, яка отримала відзнаку за зовнішню рекламу, також поділилася враженнями про перемогу:
– Це було трохи несподівано, але дуже приємно. Я вирішила взяти участь у конкурсі, тому що хотіла бачити на вулицях нашого міста якіснішу соціальну рекламу. Було неважко придумати ідею – вона з’явилась майже одразу, і я почала створювати. Хотілося б і далі брати участь у таких проектах і робити життя краще, впливати на громадян своїми роботами. Тим, хто тільки починає створювати соціальну рекламу, хочу побажати натхнення.
Нагадаємо, в квітні команда факультету журналістики також здобула перемогу в міжнародному конкурсі рекламних і піар-проектів.
Микола Донев