Успішні випускники журфаку ЗНУ та їх кар’єрний шлях

Факультет журналістики ЗНУ – місце, де студенти можуть отримати не тільки якісну освіту, але й реалізувати цікаві проєкти та отримати цінні практичні навички. І це, безумовно, стає міцним фундаментом для становлення студентів як майбутніх спеціалістів. Після навчання перед випускниками факультету відкривається великий спектр професій у багатьох сферах, де вони можуть успішно себе реалізувати. Сьогодні ми знайомимо вас із одними з колишніх вихованців факультету журналістики, історіями яких ми захоплюємося та надихаємося.

Яна Брензей. Журналістка та блогерка, ведуча новин на телеканалі СТБ, співавторка ютуб-каналу «ПАЛАЄ».

Закінчила факультет журналістики ЗНУ з дипломом з відзнакою. На 4 курсі поїхала на практику до Києва, в інформаційне агентство «УНІАН». Після двох тижнів роботи їй запропонували залишитися. Два роки Яна була кореспонденткою економічного департаменту. Після перших проб у розважальних телешоу 2016 року прийшла у «Вікна-новини». У редакції Яна «виросла» від кореспондента-початківця до спеціального репортера, а потім ведучої.

Яна заміжня. У вільний від роботи час любить читати і готувати. Обожнює подорожувати і навчатися нового.

Віктор Кіщак. Журналіст, digital-редактор українського «Forbes».

Ще під час навчання в університеті Віктор став співзасновником студентського порталу «Пороги». Після випуску працював на телеканалі «Еспресо», потім два роки був у команді прем’єр-міністра України (там Віктор займався digital-комунікаціями). Також журналіст працював у таких ЗМІ, як «Бабель», «Українська правда» та писав у різні європейські та грантові видання. Віктор Кіщак прийшов у «Forbes» в достатньо непрості часи для цього журналу, під час його повторного запуску. Він пішов в це медіа, адже воно запускалося з метою заробляти, бути як бізнес. Ну, і, відповідно, впливати на популяризацію провідної тематики – підприємницького духу в Україні. джерело інформації

Павло Мусін. Креативний продюсер, режисер, співвласник production-компанії «NEBO».

Першим поштовхом до початку його кар’єрного розвитку став рекламний ролик, який Павло зняв на 2 курсі у межах одного з завдань. Він вийшов дуже вдалим. Тоді вирішили, що з цього всього можна зробити комерційний проєкт, і так воно і було. Два роки він з командою знімав та робив реклами та ролики. Згодом прийшов до того, що треба вдосконалюватися.

А далі був переїзд у Київ, робота на телеканалі, потім безліч проєктів, робота в продакшені та найголовніше — створення власного продакшена NEBO. Вже розуміючи механізм, ми змогли створити компанію. Звичайно, цей шлях був дуже довгим і складним, з безліччю факапів і помилок.

Зараз NEBO — це продакшн повного циклу, що займається створенням контенту та супроводжує його від ідеї, зйомки, графіки до виходу на ринок. Тобто спеціалізується на створенні реклами та промороликів під ключ — вигадування та реалізація.

джерело інформації

підготувала Єлизавета Божкова