Найбільші провали і успіхи рекламних кампаній

джерело фото

Рекламні кампанії є головним елементом сучасного бізнесу. Вони впливають на споживачів, визначають успіх товару чи послуги. Від рекламної кампанії залежить, чи зросте попит на вашу рекламну продукцію, чи навпаки впаде. В цьому огляді, я розгляну найпровальніші і найвдаліші рекламні кампанії, які залишили важливий слід в індустрії.

Найпровальніші кампанії

  • Косметична компанія Dove опинилася в центрі расистського скандалу, випустивши рекламний ролик про чорношкіру дівчину, яка перетворюється в білошкіру, після того, як знімає із себе одяг. У такий спосіб компанія вирішила прорекламувати своє мило, але це дуже обурило глядачів. Про це повідомляє Кореспондент.net.

Фото: Кореспондент.net

  • PepsiCo випустила рекламу з Кендалл Дженнер. За сюжетом Кендалл пробирається через натовп молоді, яка протестує, та пригощає напоєм одного з поліцейських, що стежать за порядком на вуличній акції. Це викликало негативну реакцію в інтернеті. Люди стверджували, що Pepsi дискредитує рух Black Lives Matter і наживається на темі жорстокості поліції у США. Про це пише ТСН.

Фото: ТСН

  • У 2017 році Nivea запустила кампанію своїх дезодорантів “без плям”. На постері зображена жінка, окутана в біле, і напис “Білий — це чистота”. Nivea майже одразу зіткнулися зі скаргами у свій бік. Бренд звинуватили в етнічній і расовій дискримінації. Про це говорить Bazilik Media.

Фото: Bazilik Media

Найвдаліші рекламні кампанії

  • Культовий напій Coca-Cola, відомий у всьому світі. Найкращим поєднанням є Coca-Cola і Різдво! Художник з Чикаго Хедон Сендбем створив відомий нам образ Санти Клауса – повнуватого дідуся у червоному костюмі. Відтоді компанія пов’язувала свою рекламу з різдвяними святами. І невдовзі Різдво почало асоціюватися у людей з подарунками, ялинкою та Coca-Cola! На цьому акцентує Lifestyle 24.

Фото: Lifestyle 24

  • Nike зі своїм відомим гаслом Just do it. Він є одним із найбільш впізнаваних лого у світі. Слоган для реклами “Просто зроби це” з часом став філософією компанії, девізом для усієї корпорації та натхненням для сотень тисяч покупців. Про це пише Lifestyle 24.

Фото: Lifestyle 24

  • Енергетичний напій Red Bull із задоволенням п’ють у всьому світі. Рекламна кампанія напою побудована не лише на крутих роликах та плакатах, а й на різноманітних змаганнях: від картингу до шалених перегонів на саморобних літальних пристроях. Такий підхід рекламістів зробив бренд по-справжньому культовим. Про це повідомляє Lifestyle 24.

Отже, рекламні кампанії мають значущий вплив. Найпровальніші кампанії залишають недовіру до бренду, а найвдаліші створюють позитивний імідж і взаємодіють з аудиторією. Тому для цього треба підходити з великим розумом, з продуманими ідеями, як тримати імідж компанії і не зіпсувати свою репутацію, невдалим висловом чи невдалою рекламою.

підготувала: Ірина Маслова