Реклама, що надихає: найуспішніші та найкреативніші українські кампанії у 2022-2024 роках

джерело ілюстрації

Українська реклама стоїть непохитно у час війни, коли світ пильно спостерігає за Україною. Вона продовжує продавати та передавати інформацію, але робить це гідно, креативно та емоційно. Рекламні кампанії України за 2022-2024 роки розповідатимуть історії про стійкість, солідарність та віру в перемогу, а не лише рекламні ролики та постери.

Далі – список рекламних кампаній, які незважаючи на тяжкі часи – вийшли на новий рівень і зачіпають до глибини душі.

  1. BE BRAVE LIKE UKRAINE

Рекламна кампанія, яка вразила в свій час всіх – і українців, і весь світ. Її творці – BANDA. Заручившись допомогою багатьох ресурсів, їм вдалося створити проект про українську сміливість, голосно заявити про хоробрість України та українців, привернути увагу іноземців. Проект набув нереально великого розголосу – про сміливість України чули і знають всі. Її видно по всьому світі: Нью-Йорк, Лондон, Рим, Амстердам. BRAVE LIKE UKRAINE вважається наймасштабнішою кампанією України за весь час.

фото: https://brave.ua/

Також, якщо ви бажаєте дізнатись про проєкт більше, чи зробити благодійний внесок – вся інформація знаходиться тут.

  1. Київстар #НазустрічПеремозі

“Київстар” також не залишились осторонь. Крім того, що вони активно допомагають ЗСУ, надавали можливість мати звʼязок безкоштовно – вони вирішили допомогти у відновленні базових станцій, а також самі побудували нові. В цей непростий час надзвичайно важливо бути на звʼязку і не прогавити можливість сказати важливі слова своїм близьким.

“Бо знаємо, що надійний зв’язок — це важливий гвинтик, який повертає стабільність та нормальність у життя кожного з нас. Ми невтомно працюємо і дякуємо кожному, хто разом із нами крокує #НазустрічПеремозі!” – така позиція мережі, яка не може не викликати повагу і розуміння.

Деталі тут.

  1. Азовсталь. Символ незламності”.

Ідея проєкту виникла в партнерів восени 2022 року. На той момент увесь світ знав про оборону Маріуполя та «Азовсталі» — комбінату, що став фортецею для захисників міста. Для кожного українця назва комбінату стала символом мужності й незламності оборонців України. З останньої довоєнної партії сталі комбінату «Азовсталь», яку надала Група Метінвест, виготовили унікальні браслети. Так з’явився проєкт «Азовсталь. Символ незламності». (більше тут)

Проєкт потрапив до шорт-листа Effie Awards Ukraine Нагородження переможців Effie Awards Ukraine.

“Азовсталь. Символ незламності”, UNITED24, потрапив у дві номінації: Best of Europe: Positive Change та Best of Europe: Government & Public Service.

Кампанія здобула 2 золота та 1 срібло, а також отримала Гран-Прі.

Нагородження відбулося 24 листопада 2024 року.

  1. «Міць. Українська кам’яна» – благодійний проєкт для UNITED24, Сільпо, Rozetka і Артемсіль.

І ще трохи про Effie Awards Ukraine та Gres Todorchuk. У 2023 році, не зважаючи на отриманий Гран-Прі, агенція отримала ще 15 нагород. Одна з них – золото за кампанію “Міць. Українська кам’яна”, проєкт для UNITED24, Сільпо, Rozetka і Артемсіль. Проєкт був створений до річниці повномасштабного вторгнення і був завершений з перевиконанням плану – зібрано понад 58 500 000 гривень. Кошти були передані на закупівлю 2200 безпілотників FPV для української розвідки.

«Дрони FPV продемонстрували свою ефективність на полі бою. Отже, що більше їх в українського війська, то складніше нашому ворогові. Від української розвідки ми дякуємо всім, хто долучився до збору й тим самим зміцнив наші позиції, оскільки з безпілотниками-камікадзе наші військові зможуть знищувати окупанта, його техніку та особовий склад без прямої загрози для свого життя», — говорить командир спецпідрозділу «Крила» ГУР МО, позивний «Волонтер».

До проєкту також доєднались бізнеси, такі як VARUS, INTERTOP та інші.

У 2022-2024 роках Україна зазнала труднощів і трагедії, але також продемонструвала неймовірну стійкість і солідарність у цей період. Війна не обійшла стороною і рекламну індустрію, натомість від агентств зараз вимагають адаптуватися до мінливих умов та шукати нові способи комунікації.

У ці складні часи українська реклама виявилася надзвичайно стійкою, креативною та сильною, про що свідчать результати кампаній, їхні плоди і перемоги.

Рекламні кампанії 2022-2024 років – це не просто спосіб підтримки продуктів та послуг, це справжні історичні документи, які відображають сутність українського народу. Вони надихають, піднімають настрій, об’єднують людей, вселяють надію та віру.

Інформаційний фронт – це критичний оперативний простір, а не зона бойових дій. Саме тут, у сфері комунікації та медіа, формується імідж України, спростовуються пропагандистські міфи.

Реклама – це потужна зброя, яку можна і потрібно використовувати для захисту України. Українські рекламні агенції також сумлінно та відповідально виконують свої завдання, демонструючи світові наполегливість, винахідливість та силу українського народу.

Їхня робота – це більше, ніж просто реклама, це частина нашої історії та доказ того, що Україна не здається, бореться, творить і надихає, незважаючи на всі труднощі.

авторка: Марія Скнар