Кінострічка «Милий друг» вийшла на великі екрани

Влада, гроші, зваблення – три аспекти, взяті за основу режисерами Декланом Доннелланом та Ніком Ормеродом в екранізації роману «Милий друг» французького письменника Гі де Мопассана.

Головний герой Жорж Дюруа (Роберт Паттінсон) – шахрай, який потрапив у вищий світ за допомогою свого старого армійського друга Шарля Форест’є (Філіп Гленістер). Фільм прекрасно демонструє тип людини, якій замало простої любові, а стосунки для нього – або привід вгамувати пристрасть, або стратегічно важливе партнерство. Про кохання тут практично не йдеться, хоча продемонстрованих на екрані почуттів було багато.

Бажання влади та грошей перетворює Жоржа на людину, яка ні перед чим не зупиняється. Герой чудово розуміє, що найвпливовіші в Парижі не чоловіки, а їхні дружини.

“text-align: justify;”>
Відсутність яскравої харизми робить гру актора прісною. Він намагається компенсувати це скляним поглядом та кам’яним обличчям. Складається враження, що актор намагається видавити з себе хоча б якісь емоції, по типу злості чи відрази. Емоційнішими є  вчинки головного героя, аніж, власне, гра Паттінсона. Мабуть, він ще не доріс до такого характерного літературного героя, як Дюруа.

Героїні кінострічки – Мадлен (Ума Турман), мадам Вальтер (Крістін Скотт-Томас) и Клотильда (Крістіна Річчі) – чи не найкраще передають дух тієї епохи, свою сутність. Їхня акторська гра зачаровує – глядач вірить у щирість почуттів Клотильди й у відданість мадам Вальтер.

«Милий друг» виглядає красиво, хоча суперечливість вчинків і поведінка головного героя ризикують викликати невдоволення в глядача, але це вже залежить від особистого ставлення до показаних у стрічці подій. Фільм цікавіший своїм історичним антуражем, чудово підібраним під стиль епохи, аніж грою героїв стрічки.

Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Катерина Саченко