Фініта ля комедія

Добіг свого логічного кінця 64 сезон найпопулярнішого автоспорту у світі. Традиційно сезон завершився одним із чергових формульних Гран-прі. Календарна доля випала таким чином, що саме цим останнім Гран-прі виявилось запекле бразильське Сан-Паулу. Не хотілося б переказувати усі цікаві події гонки (беручи до уваги навіть те, що їх було дуже багато), та варто сказати, що Масса не виправдав сподівання останньої гонки за ‘’Феррарі’’, Грожан та Пік стали жертвами інженерних помилок, і, напевно без аніякої інтриги, Себстьян Феттель фінішував першим вже дев’ятий етап поспіль.

Гран-прі Бразилії завершилось буквально декілька хвилин тому, і говорячи відверто, саме це остання гонка практично нічого не вирішувала, бо ж позиції команд, пілотів та інженерів були вирішені ще два, чи навіть три етапи тому.

І переходячи до двох головних тем, які тісно пов’язані з цією гонкою, хочеться сказати, що усі ці три традиційні дні етапу, буквально все було проти такого сумного завершення сезону. Навіть нехарактерне для сонячного Сан-Паулу похмуре небо аж ніяк не хотіло відпускати Веббера, та переводити спорт мільйонерів в режим ‘’економ’’. На очах у кожного відданого фаната наверталися сльози, коли Марк, знявши шолом, проїхав коло пошани, багатозначно махаючи захопленим глядачам, своїми, вже давно немолодими, долонями… Певно що це варте поваги, коли ветеран цього спорту на рівні сперечається з іспанським красунчиком Алонсо, та неприродно амбіційним Феттелем.

Крок Веббера щодо переходу в ‘’Ле-ман’’ цілком зрозумілий, бо ж, напевно, дійсно великий автогонщик хоче запам’ятати для себе ‘’формулу’’ як небезпечний швидкісний автоспорт, з усіма її гострими ‘’апексами’’, реактивними ‘’злітнми смугами’’ та, звичайно, невмирущими Сенною, Фанхіо, Фаріною та багатьма іншими покійними представниками цих величних автоперегонів.

Можливо й добре, що самі вищезазначені легенди вже не застануть цих ‘’перегонів малолітражок’’ у наступному сезоні, та залишать свої обов’язки на юних Чілтона, Гутьєресса, Квята, та того ж Феттеля, але факт залишається фактом – ‘’Формула’’ стала безпечнішою, ‘’Формула’’ стала повільнішою, та врешті-решт ‘’Формула’’ стала ‘’холоднішою’’, що неодмінно несе за собою зниження рейтингів… Та що залишається робити нам з Вами, дорогі друзі, як не дивитись за останніми роками життя цього автоспорту?..

 Можливо років через 10 ‘’ФІА’’ введе нові санкції, і пілотам доведеться пересісти з болідів на газонокосарки, але ті грандіозні події усіх Гран-прі з 1950 по 2013 включно, варті такої пошани та пам’яті, щоб цікавитись, навіть, перегонами газонокосарок… 

Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Ценцура Костянтин