Туристичне Запоріжжя матиме свій логотип

ukepq3yq3pq_14060301353Якою буде туристична символіка Запоріжжя, 24 червня визначаласпеціальна комісіяв медіа-центрі «Центральний стадіон «Славутич-Арена», де  відбулася презентація робіт конкурсантів.

«На розробку власних проектів було відведено півтора місяці», – зазначив Валерій Богдан, заступник управління з питань фізичної культури,спорту і туризму департаменту освіти і науки, молоді та спорту міської ради.

У створенні логотипу брали участь чотири конкурсанти. Усі логотипи виявилися оригінальними та не схожими один на одного, і у кожного була цікава ідея та концепція.

«Логотип повинен бути зрозумілим, простим, повторюваним та універсальним», – підкреслив арт-директор, керівник цифрового маркетингового агентства «SMMstudio».


Конкурсантка Ольга Рижиченко намагалася показати в одному символі розвиток Запоріжжя, не тільки як промислового, а й як туристичного центру.

«Велика буква дуже важлива для нашого міста», – вважає вона.


Учасник конкурсу Олександр Тітовець презентував свою роботу під назвою «Нащадки великих предків». На його думку, логотип повинен нести інформацію про місто.

«У кожної людини Запоріжжя асоціюється з козацтвом. Такий символ можна наносити на будь-яку продукцію», – заявив Олександр.


В логотипі «Мальовниче козацьке місто» Оксана Довгаль спробувала відобразити красу Запорізького краю.


По закінченню презентації відбулось засідання конкурсної комісії.

«До складу комісії входять 15 осіб: представники острова «Хортиця», головний художник міста Запоріжжя, члени департаменту освіти і науки», – розповіла головний спеціаліст управління спорту і туризму Людмила Шершнєва.

Роботи учасників розглянуть протягом тижня, після чого комісія оголосить переможця конкурсу.

Автор: Тетяна Науменко