Якою буде туристична символіка Запоріжжя, 24 червня визначаласпеціальна комісіяв медіа-центрі «Центральний стадіон «Славутич-Арена», де відбулася презентація робіт конкурсантів.
«На розробку власних проектів було відведено півтора місяці», – зазначив Валерій Богдан, заступник управління з питань фізичної культури,спорту і туризму департаменту освіти і науки, молоді та спорту міської ради.
У створенні логотипу брали участь чотири конкурсанти. Усі логотипи виявилися оригінальними та не схожими один на одного, і у кожного була цікава ідея та концепція.
«Логотип повинен бути зрозумілим, простим, повторюваним та універсальним», – підкреслив арт-директор, керівник цифрового маркетингового агентства «SMMstudio».
…
Конкурсантка Ольга Рижиченко намагалася показати в одному символі розвиток Запоріжжя, не тільки як промислового, а й як туристичного центру.
«Велика буква дуже важлива для нашого міста», – вважає вона.
…
Учасник конкурсу Олександр Тітовець презентував свою роботу під назвою «Нащадки великих предків». На його думку, логотип повинен нести інформацію про місто.
«У кожної людини Запоріжжя асоціюється з козацтвом. Такий символ можна наносити на будь-яку продукцію», – заявив Олександр.
…
В логотипі «Мальовниче козацьке місто» Оксана Довгаль спробувала відобразити красу Запорізького краю.
…
По закінченню презентації відбулось засідання конкурсної комісії.
«До складу комісії входять 15 осіб: представники острова «Хортиця», головний художник міста Запоріжжя, члени департаменту освіти і науки», – розповіла головний спеціаліст управління спорту і туризму Людмила Шершнєва.
Роботи учасників розглянуть протягом тижня, після чого комісія оголосить переможця конкурсу.