У російському інформаційному агентстві «РИА-Новости» 31 січня відбувся фінал IV Московського міжнародного фестивалю соціальної реклами «Lime». Серед команд із 40 міст і п’яти країн, які надіслали більше 500 зразків соціальної та комерційної реклами, були й представники факультету журналістики Запорізького національного університету.
До складу творчої команди ЗНУ увійшли студенти Костянтин Гритчин, Дмитро Данік, Катерина Вавілова та Ая Андрух. Разом зі студентами працювала асистент кафедри соціальних комунікацій, реклами та зв’язків із громадськістю Інна Стащук.
За рішенням журі, запорізька команда здобула перше місцеng> та отримала гран-прі в номінації «Digital» за проект рекламної кампанії «Казки не бояться темряви» та 3 місце у цій же номінації за проект рекламної кампанії «Зрозуміло і жирафу».
Цього року на учасників фестивалю чекали два майстер-класи: від президента неурядової організації «Асоціація репортерів Аудіо-Візуал», члена Рекламної ради Вірменії Арзумана Арутюняна й керівника WordShop BBDO та Академії комунікацій, старшого копірайтера BBDO Moscow Світлани Майбродської.
Нагадаємо, Московський міжнародний фестиваль соціальної реклами «Lime» має на меті пошук і виявлення талановитих дизайнерів і рекламістів, здатних пропонувати ефективні рішення соціальних проблем. Фестиваль проводиться для розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців із реклами, підвищення соціальної активності молоді, а також для освітніх цілей.
Фото: pr.adcontext.net
Матеріал взято із старої версії сайту «Пороги».
Автор : Пороги